שיעורי היוגה לנשים בהריון מיועדים כהכנת הגוף ללידה וככלי להקל על תופעות ההריון.

בספרות הקלאסית אין אזכור לתרגול יוגה בהריון. יתרה מכך, יוגה הייתה תורה גברית ולכן אין שום התייחסות לתרגול המותאם לגוף האישה. עם השנים, תרגול היוגה השתכלל והבנת גוף האישה והתהליכים שעוברים בו התחדדו. וכיום תרגול היוגה המותאם לגוף האישה, במיוחד לתקופת ההיריון נפוץ ומוכר.

למאמר על חשיבות תרגול היוגה בהריון

בסטודיו של מיכל  בכרכור מועברים שיעורי בוקר וערב לנשים בהריון בהם משולבים נשימות מומלצות להריון, תרגילים לחיזוק רצפת האגן, תנוחות יוגה מומלצות הטובות להריון בפרט ולנשים בכלל וכן תנוחות משקמות על מנת להקל על העומס על הגב.

השיעורים מתאימים גם לנשים במחזור ולנשים אחרי לידה.

השיעורים מועברים במסגרת של קבוצות קטנות- מה שמאפשר הענקת יחס אישי לכל אישה ואישה.

למערכת השיעורים המפורטת המועברים בסטודיו של מיכל בכרכור לחץ כאן